luni, 20 octombrie 2008

Nu voi...

Sa ard de sete
Tot n-as bea din apele stricate
Ce le-ntâlnesc în calea mea prin lumea de pacate
Sa mor de foame
Tot mâncaruri otravite
Pe care neîncetat ma-nping pacate si ispite
Sa crap de frig
Nu ma-ncalzesc la focuri vinovate
Pe unde slugile pândesc iubiri îndurate
Sa pier în drumuri
N-as intra în casa blestemata
Care-ar zdrobi si-ar întrista iubirea mea curata
Sa umblu gol
Tot n-am sa-mbrac ce diavolu-mi întinde
Sa zac în sant
Sa mor sarac
Pe Domnul nu-L voi vinde
Mai bine plâng acum un ceas
Cu Domnu-n partasie
Decât fara Hristos ramas
Sa plâng o vesnicie.

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri

Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Pai.... sunt o fire vesela,cu un caracter dulce si cam atat am de spus restu las la opinia prietenilor mei!!!

Aldona

Aldona